مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-06اقتصادي

نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی «جیتکس»


در بخش «Future Stars» چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «GITEX»20 شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی توانمندی های خود را به بازدیدکنندگان این نمایشگاه معرفی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این نمایشگاه که از تاریخ 16 تا 20 آذر ماه جاری در کشور امارات برپا خواهد بود به عنوان بزرگترین و معروفترین رویداد تجاری مربوط به الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در خاورمیانه مطرح است.

در بخش Future Stars این نمایشگاه 20 شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی توانمندی های خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند که محصولات فناورانه آنها به شرح زیر است: شرکت بهینه داده پردازان رایمون این شرکت تولیدکننده و توزیع کننده محصولات سخت افزاری یا امنیتی هوشمند است که به صورت تخصصی در زمینه هوشمندسازی درب ها و تردد ساختمان فعالیت دارد.

شرکت توسعه درمان سرو سایکالپس مبتکر اولین راهکار درمان تنبلی چشم مبتنی بر واقعیت مجازی است که با بهره گیری از سیستم هوشمند در محیط واقعیت مجازی، ابتدا سطح بیماری را تشخیص می دهد، سپس با استفاده از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم پچ های داینامیک، بیماری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی «جیتکس»

نمایش توانمندی های شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی «جیتکس»