مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 16:352020-12-06پزشكي

رسیدن از مرز 500 مرگ روزانه به کمتر از 300 مورد بسیار خشنود کننده بود


گرچه مرگ و بیماری یک شهروند در هر کجای دنیا برای ما ملال آور و دردناک است اما وقتی از مرز 500 مورد مرگ و میر روزانه امروز به مرگ و میر کمتر از 300 مورد رسیدیم، - وزیر بهداشت گفت: گرچه مرگ و بیماری یک شهروند در هر کجای دنیا برای ما ملال آور و دردناک است اما وقتی از مرز 500 مورد مرگ و میر روزانه امروز به مرگ و میر کمتر از 300 مورد رسیدیم، خبر بسیار خشنود کننده ای بود گرچه مرگ 294 نفر در کشور، برای ما و خانواده های شان مصیبتی بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، دکتر سعید نمکی در هفتمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار داشت: این دستاورد بسیار شگرف را به همه دست اندرکاران دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور تبریک می گویم.

به رییس جمهور می گفتم که هر میلی متر که از منحنی مرگ و میر روزانه کم می شود، سانتی مترها پشت همکاران ما زیربار توان فرسای مدیریت سنگین و سهمگین کرونا، خم می شود.

همکاران ما چون کوه ایستاده اند وی افزود: می دانم که این واژه هایی که همکاران ما خسته شده اند یا بریده اند، القای بیرون از نظام سلامت است.

همکاران ما گرچه در این روزها، ماه ها و شب های طاقت فرسا خیلی اذیت شدند اما همواره چون کوه ایستاده اند و می دانم که تا آخرین نفس و لحظه مدیریت بیماری پای کار هستند و در مهار و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن از مرز 500 مرگ روزانه به کمتر از 300 مورد بسیار خشنود کننده بود

رسیدن از مرز 500 مرگ روزانه به کمتر از 300 مورد بسیار خشنود کننده بود