مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-06سياسي

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد


استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر خدمات بیش از یک هزار روز مجید خورشیدی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر را مورد قدردانی قرار داد و اظهار کرد: - برای محمدتقی ایرانی، در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آرزوی موفقیت می کنم.

عبدالکریم گراوند تامین امنیت، ایجاد فضای آرامش، تعامل با احزاب سیاسی را ماموریت ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دانست و بیان کرد: در حوزه امنیت تعاملی خوبی در بین نیروهای امنیتی و انتظامی برقرار و امنیت پایدار در استان مدیون تلاش این نیروها است.

وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو جایگاه و نقش دانشجویان و دانشگاهیان در نشاط و توسعه جامعه را مهم دانست و افزود: حرکت دانشجویان نشاط و توسعه در جامعه به ارمغان می آورد و دانشگاه پایگاه عدالت خواهی، عزت طلبی و پیشرفت محسوب می شود.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می کند، گفت: دانشجویان و دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید که خدمات آنان ستودنی است.

گراوند با قدردانی از خدمات کادر درمان در مقابله با کووید19 خاطرنشان کرد: بیش از 9 ماه است که کادر درمان شبانه روز در عرصه مقابله با کرونا خدمات رسانی می کنند که تلاش های آنان درخور تحسین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر معرفی شد