مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-06اقتصادي

معادن پیشران توسعه اقتصادی هستند


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه معادن یکی از پیشران های توسعه اقتصادی هستند، گفت: توسعه معادن به ویژه توسعه صنایع معدنی موجب اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه راهبردی توسعه معادن این استان، معادن را یکی از پیشران های توسعه استان دانست و اظهار کرد: در این راستا تلاش می کنیم شرکت های بزرگ، حاکمیتی و بخش خصوصی استان نقش پررنگ تری داشته باشند.

وی به ظرفیت بالای معادن خراسان رضوی اشاره کرد و با غنی خواندن این استان یادآور شد: باید راهکارهای به روز و دقیق برای بهره برداری از معادن ارائه شود.

استاندار خراسان رضوی اکتشاف، استخراج و فرآوری را سه مرحله مهم در حوزه معادن عنوان کرد و افزود: در حوزه اکتشاف باید تمرکز بر برنامه های سیستماتیک و استفاده از ظرفیت سازمان زمین شناسی باشد و ژئوفیزیک هوایی در پهنه های معدنی استان باید گسترش یابد.

معتمدیان بر افزایش پهنه های معادن در خراسان رضوی تأکید و خاطرنشان کرد: توسعه معادن فعال و فعال سازی معادن غیرفعال از جمله برنامه های ما در حوزه استخراج است.

وی سهم اشتغال در معادن خراسان را کم دانست و گفت: توسعه معادن به ویژه توسعه صنایع معدنی موجب اشتغالزایی مستقیم و غیرمستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن پیشران توسعه اقتصادی هستند

معادن پیشران توسعه اقتصادی هستند