مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 20:152020-12-06سياسي

ارائه خدمت ویژه به 7 هزار و 201 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات ویژه به 7 هزار و 201 خانوار روستایی استان خبر داد و گفت: برای عملیاتی کردن و تسریع در روند اجرای این خدمات تصمیم های خوبی گرفته شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات ویژه به 7 هزار و 201 خانوار روستایی استان خبر داد و گفت: برای عملیاتی کردن و تسریع در روند اجرای این خدمات تصمیم های خوبی گرفته شد.

حسین کلانتری در نشست رسیدگی به امور روستاییان استان کهگیلویه و بویراحمد، به لوله کشی گاز، احداث حمام و ارتقاء سلامت خانواده ها با مشارکت 50 درصدی کمیته امداد امام (ره) و 50 درصدی استانداری اشاره کرد و افزود: این خدمت برای 2 هزار و 201 خانوار با اعتبار 14 میلیارد تومان انجام می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه معاون روستایی ریاست جمهوری برای تامین تسهیلات به یک هزار خانوار در استان،خاطرنشان کرد: سهم هر شهرستان، خانوارهای هدف و بانک های عامل مشخص شده است و به زودی این امر اجرا می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مقرر شد برای تکمیل سه هزار و 500 واحد مسکن روستایی، نسبت به پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل با توجه به تضمین دولت در اسرع وقت اقدام لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت ویژه به 7 هزار و 201 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمت ویژه به 7 هزار و 201 خانوار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد