مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-06سياسي

نگاه ها با فرهنگ سازی صحیح به معلولین تغییر داده شود


اگر توانمندی های افراد معلول به جامعه نشان داده شود، فرهنگ نگرش مردم به معلولین تغییر می کند و اعتماد به نفس معلولین نسبت به توانمندی های خودشان بیشتر می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر توانمندی های افراد معلول به جامعه نشان داده شود، فرهنگ نگرش مردم به معلولین تغییر می کند و اعتماد به نفس معلولین نسبت به توانمندی های خودشان بیشتر می شود.

احمدعلی موهبتی در نشست با متولیان حوزه معلولین و تعدادی از معلولین که در استانداری انجام شد؛ اظهارکرد: اولین وظیفه سازمان ها، تشکل ها، خیرین و بخش های دولتی و خصوصی نسبت به جامعه معلولین این است که با برجسته سازی توانمندی های افراد معلول، نوع نگرش و نگاه ترحم آمیز جامعه به آنان را تغییر دهند.

وی افزود: افراد معلول نباید خودشان را نسبت به دیگران ناتوان بدانند و باید تلاش کنند با تقویت دیگر اعضای بدن خود، نقص بدنی خود را جبران کنند.

استاندار با اشاره به رشد اعتباری برای ارائه خدمات بیشتر به معلولین گفت: در دولت اقدامات خوبی از قبیل تأمین مسکن برای افراد معلول انجام شده است و این موضوع در استان سیستان و بلوچستان نیز محقق شده است .

موهبتی همچنین بر مناسب سازی دستگاه ها، معابر و محیط های شهری برای معلولین، جانبازان و سالمندان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ها با فرهنگ سازی صحیح به معلولین تغییر داده شود

نگاه ها با فرهنگ سازی صحیح به معلولین تغییر داده شود