مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 04:202020-12-07سياسي

اقدامات سفارت ایران در بلاروس برای دانشجویان ایرانی در زمان پاندمی کرونا


سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با اشاره به وضعیت دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آن کشور، اقدامات انجام شده از سوی سفارت در مورد تحصیل در زمان پاندمی کرونا را تشریح کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با اشاره به وضعیت دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در آن کشور، اقدامات انجام شده از سوی سفارت در مورد تحصیل در زمان پاندمی کرونا را تشریح کرد.

سعید یاری در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این که با توجه به پاندمی کرونا در اکثر کشورها از جمله بلاروس، سفارت ایران در این کشور چه اقداماتی برای دانشجویان مشغول به تحصیل انجام داده است؟ اظهار کرد : شاید بتوان گفت که اولین اقدام موثر، برقراری ارتباط صمیمانه و اعتماد آمیز بین سفارت و مقامات ذی صلاح بلاروسی به خصوص، وزیر وقت بهداشت عمومی و معاون وی و نیز، مسئولین دانشگاه های بلاروس، از جمله با رییس وقت دانشگاه دولتی پزشکی ( پرفسور سیکورسکی ) و معاون بین الملل این دانشگاه بود که در نتیجه دیدارها و رایزنی های تلفنی به عمل آمده، تصمیمات و اقدامات به موقع و موثری در جهت حفظ سلامتی دانشجویان و ارتقاء ضریب ایمنی آنها اتخاذ و اجرا شد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده برای دانشجویان گفت: بازدید از دانشگاه دولتی علوم پزشکی و دیدار با دانشجویان و پاسخ به سوالات آنها، برگزاری آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سفارت ایران در بلاروس برای دانشجویان ایرانی در زمان پاندمی کرونا

اقدامات سفارت ایران در بلاروس برای دانشجویان ایرانی در زمان پاندمی کرونا