مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-07ورزشي

تیم داری فولاد به سود وزنه برداری کشور است


سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم داری فولاد در این رشته به سود وزنه برداری کشور و خوزستان خواهد بود، گفت: همین که در شرایط کرونایی همه به وزنه برداری کمک می کنند تا تنور لیگ گرم بمانند را به فال نیک می گیریم.

- ایسنا/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان اینکه تیم داری فولاد در این رشته به سود وزنه برداری کشور و خوزستان خواهد بود، گفت: همین که در شرایط کرونایی همه به وزنه برداری کمک می کنند تا تنور لیگ گرم بمانند را به فال نیک می گیریم.

حمید رشیدی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص برگزاری هفته اول لیگ وزنه برداری کشور از 19 آذرماه در اهواز و به میزبانی باشگاه فولاد، اظهارکرد: در لیگ امسال تیم های خوبِ ملی حفاری، مناطق نفت خیز جنوب، فولاد خوزستان و گوهر زمین سیرجان حضور دارند، ضمن اینکه وزنه برداران درجه یک کشور و ملی پوشان در قالب تیم های فولاد، گوهر زمین و ملی حفاری به روی تخته می روند و به نظر من رقابت نزدیک و فشرده ای را در لیگ شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: ای کاش به خاطر کرونا تعطیلی باشگاه های ورزشی را نداشتیم تا وزنه برداران در شرایط بهتر، رکوردهای بهتری را به ثبت می رساندند و پس از سال ها لیگ پرهیجان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم داری فولاد به سود وزنه برداری کشور است

تیم داری فولاد به سود وزنه برداری کشور است