مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:152020-12-07بين الملل

اتحادیه اروپا امروز تحریم ترکیه را بررسی می کند


وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود حوزه هایی که می توان در آن، ترکیه را به دلیل فعالیت های دریایی در شرق مدیترانه تحریم کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از ماه ها تهدید اتحادیه اروپا به اعمال تحریم هایی تنبیهی علیه ترکیه به دلیل عملیات های حفاری اکتشاف نفت و گاز در شرق دریای مدیترانه، امروز (دوشنبه) قرار است حوزه های مرتبط با این تحریم ها پیش از اعمال، بررسی شود.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یک مقام اروپایی می گوید وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود زمینه های مناسب برای اعمال تحریم ها علیه ترکیه را بررسی خواهند کرد اما تصمیم گیری در این زمینه را به جلسه روز سه شنبه سران این اتحادیه واگذار می کنند.

سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه ماه اکتبر به ترکیه هشدار داده بودند یا دست از فعالیت های اکتشاف نفت و گاز در شرق مدیترانه بر دارد یا با عواقب و تحریم های سخت روبه رو شود.

بر این اساس، مقام ارشد اروپایی - که خواست نامش فاش نشود - توضیح داد: هیچ دولتی اروپایی را نمی شناسم که قبول نداشته باشد وضعیت کنونی در مقایسه با ماه اکتبر وخیم تر است و اینکه سران [اتحادیه] باید عواقبی را برای آن در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا امروز تحریم ترکیه را بررسی می کند

اتحادیه اروپا امروز تحریم ترکیه را بررسی می کند