مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-07اقتصادي

خانه دار شدن تعدادی از مددجویان بهزیستی یزد به مناسبت هفته معلولین


به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، 10 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان یزد واگذار شد.

- ایسنا/یزد به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت، 10 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان یزد واگذار شد.

علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد در آیین واگذاری این واحدهای مسکونی که به طور نمادین در میبد برگزار شد، گفت: از این 10 واحد مسکونی، سه واحد به خانوارهای دارای حداقل دو عضو دارای معلولیت و هفت واحد به سایر خانوارهای تحت پوشش بهزیستی واگذار می شود.

وی افزود: امسال بهزیستی تعهد ساخت 74 واحد مسکونی ویژه افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش در استان یزد را دارد که 10 واحد آن امروز واگذار و مابقی در آتی واگذار می شود.

عطابخش در خصوص ساخت این واحدهای مسکونی، گفت: طرح مسکن افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی طی تفاهم نامه مشترک بهزیستی و بنیاد مسکن، انجمن خیرین مسکن ساز، مسکن شهرسازی و بنیاد مستضعفان طی تفاهم نامه مشترک ساخته می شود.

مدیر کل بهزیستی استان سرانه کمک بلاعوض پرداختی به این واحدها را یادآور شد و گفت: میزان کمک بلاعوض برای خانوارهای دو معلول به بالا شهری تا سقف 140 میلیون تومان و خانوارهای دو معلول به بالا روستایی تا سقف 85 میلیون تومان بر اساس پیشرفت فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه دار شدن تعدادی از مددجویان بهزیستی یزد به مناسبت هفته معلولین

خانه دار شدن تعدادی از مددجویان بهزیستی یزد به مناسبت هفته معلولین