مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-07پزشكي

کم تر از 60 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ولیعصر تبریز، فوت کرده اند


رییس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز گفت: کم تر از 60 نفر از بیماران بستری در این بیمارستان با تست کووید مثبت فوت کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز گفت: کم تر از 60 نفر از بیماران بستری در این بیمارستان با تست کووید مثبت فوت کرده اند.

شهرام دبیری در مراسم اعلام نتایج چهارمین دوره نظارت جامع دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی برای پذیرش مبتلایان به کووید19، گفت: حدود 5000 مراجعه کننده از زمان شیوع بیماری داشتیم که تعدادی از آنان به طور سرپایی درمان شده و 1100 نفر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه الان 51 نفر مبتلا به کووید19 در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز بستری شده اند، اظهار کرد: درصد مرگ و میر بیماران بستری کرونایی در این بیمارستان، پایین بوده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از معاونت درمان این دانشگاه، جهت ارتقاء کیفی بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی، اظهار کرد: این ارزیابی سبب تلاش بیمارستان ها و ایجاد رقابت بین آن ها شده و کاملا سازنده و به نفع بیماران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیری افزود: بیشتر بیمارستان های غیر دانشگاهی، تلاش های مضاعفی نسبت به گذشته در جهت ارتقاء کیفیت و ارتقاء ایمنی کرده و پیشرفت قابل توجهی دارند، بیماران از این امر، فایده می برند و امیدواریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تر از 60 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ولیعصر تبریز، فوت کرده اند

کم تر از 60 نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ولیعصر تبریز، فوت کرده اند