مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-07سياسي

گمرک بناب باید از دفتر خارج و به اداره ارتقا یابد


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد قابل تحسین گمرک بناب گفت: با این میزان صادرات گمرک بناب باید از دفتر خارج و سریعاً به اداره ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر عباس زاده در نشست مشترک بررسی مشکلات گمرک بناب و صادرکنندگان شهرستان که با حضور ناظر گمرکات آذربایجان شرقی، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جمعی از مسؤولان، صادرکنندگان و صاحبان صنایع ترتیب یافته بود با بیان اینکه بناب جزو شهرستان های استراتژیک در کشور است؛ اظهار کرد: تلاش و فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران بناب ستودنی است و برای بها دادن به این تلاشگران بایستی زمینه صادرات تولیدات آنها نیز فراهم و تسریع شود.

ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی و مدیرکل گمرک تبریز نیز در نشست بررسی مشکلات صادرکنندگان و گمرک شهرستان بناب گفت: در زمانی که دولت برای کوچک تر کردن بدنه دولت تلاش می کرد، گمرک بناب راه اندازی شد که این نشان از عزم و همت صاحبان صنایع و پیگیری مسؤولان شهرستان دارد.

لیلی اورنگی با بیان اینکه گمرک بناب جزو گمرکات فعال در استان و کشور است؛ افزود: فعالیت های گمرک بناب و میزان صادرات شهرستان نشان می دهد که گمرک بناب ظرفیت لازم را برای ارتقا به اداره گمرک دارد و تلاش ما این است که برای ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک بناب باید از دفتر خارج و به اداره ارتقا یابد

گمرک بناب باید از دفتر خارج و به اداره ارتقا یابد