مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-07اقتصادي

جزییات بیشتر از پرونده بزرگ پولشویی در گلستان


رییس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: با اقدامات به موقع دستگاه قضایی استان از خروج حدود دو هزار میلیارد تومان پول و 30 کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: با اقدامات به موقع دستگاه قضایی استان از خروج حدود دو هزار میلیارد تومان پول و 30 کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری شد.

هادی هاشمیان از جزییات تازه در ادامه تحقیقات پرونده پولشویی در دادسرای مرکز استان خبر داد و گفت: در این پرونده 9 متهم اصلی و تعدادی افراد دیگر احضار و از آنان درباره املاک، مستغلات، حساب های بانکی، کدهای بورسی و شرکت های تحت مدیریت متهمان ردیف اول و دوم تحقیق شد.

وی افزود: تاکنون از متهمان این پرونده، املاک و مستغلات، خودروهای سنگین، کدهای بورسی و شرکت کارگزاری، حساب های بانکی و دو کارخانه در مجموع به ارزش تقریبی بیش از 39 هزار میلیارد ریال، شناسایی و توقیف شده است.

رییس کل دادگستری گلستان ادامه داد: با اقدامات به موقع دستگاه قضایی استان گلستان از خروج حدود دو هزار میلیارد تومان پول و 30 کیلوگرم شمش طلا از استان گلستان و کشور جلوگیری و خطر زمین خوردن یکی از موسسه های مالی بزرگ کشور رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیشتر از پرونده بزرگ پولشویی در گلستان

جزییات بیشتر از پرونده بزرگ پولشویی در گلستان