وبینار «عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور» برگزار می شودانجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین بخش از وبینار استارتاک را تحت عنوان «علم داده و بازاریابی داده محور» برگزار می کند. - وبینار عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور برگزار می شود انجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین بخش از وبینار استارتاک را تحت عنوان علم داده و بازاریابی داده محور برگزار می کند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه با گسترش فضای دیجیتال و اهمیت روزافزون دیجیتال مارکتینگ و افزایش تعداد رقبا در بازار دیجیتال، بازاریابی داده محور به یکی از شیوه های اصلی پیاده سازی استراتژی تبلیغات و بیزینس تبدیل شده است. آشنایی با کاربردهای مختلف علم داده در بازاریابی ، مفهوم بازاریابی داده محور و طریقه استفاده آن در استراتژی های کسب و کار ، نقش یادگیری ماشین و داده کاوی در بازاریابی ، بخش بندی بازار و مشتری ، تجزیه و تحلیل بازار و هوش بازاریابی و مصورسازی داده های بازاریابی، تکنیک ها و روش ها از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی مورد ارائه در این برنامه است. وبینار علم داده و بازاریابی داده محور با حضور و ارائه امیررضا تجلی ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران، روز پنجشنبه 27 آذر ماه ساعت 20 الی 22 به صورت مجازی برگزار می شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |