مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-07اقتصادي

وبینار «عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور» برگزار می شود


انجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین بخش از وبینار استارتاک را تحت عنوان «علم داده و بازاریابی داده محور» برگزار می کند.

- وبینار عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور برگزار می شود انجمن علمی دانشکده صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر دومین بخش از وبینار استارتاک را تحت عنوان علم داده و بازاریابی داده محور برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، امروزه با گسترش فضای دیجیتال و اهمیت روزافزون دیجیتال مارکتینگ و افزایش تعداد رقبا در بازار دیجیتال، بازاریابی داده محور به یکی از شیوه های اصلی پیاده سازی استراتژی تبلیغات و بیزینس تبدیل شده است.

آشنایی با کاربردهای مختلف علم داده در بازاریابی ، مفهوم بازاریابی داده محور و طریقه استفاده آن در استراتژی های کسب و کار ، نقش یادگیری ماشین و داده کاوی در بازاریابی ، بخش بندی بازار و مشتری ، تجزیه و تحلیل بازار و هوش بازاریابی و مصورسازی داده های بازاریابی، تکنیک ها و روش ها از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی مورد ارائه در این برنامه است.

وبینار علم داده و بازاریابی داده محور با حضور و ارائه امیررضا تجلی ـ کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران، روز پنجشنبه 27 آذر ماه ساعت 20 الی 22 به صورت مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور» برگزار می شود

وبینار «عـلم داده و بـازاریـابی داده مـحـور» برگزار می شود