مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-07اقتصادي

سامانه های جدید بورسی، تحول بنیادی در نظام بنگاه داری


مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، رونمایی از سامانه های جدید بورسی را آغاز تحولی شگرف در نظام بنگاه داری کشور ارزیابی کرد.

- مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی، رونمایی از سامانه های جدید بورسی را آغاز تحولی شگرف در نظام بنگاه داری کشور ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران ، حسین فهیمی با اشاره به ضرورت توسعه اقتصاد هوشمند و دولت الکترونیک گفت: در راستای اقتصاد هوشمند، وعده هایی به سهامداران بورسی داده بودیم که بعد از راه اندازی سامانه شناسایی هوشمند و الکترونیکی سجام، مابقی خدمات هم به صورت الکترونیکی در اختیار هموطنان قرار گیرد، اخیرا به وعده هایمان عمل و از 2 سامانه دیگر رونمایی کرده ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت ها انتظار سامانه ای به منظور برگزاری آنلاین مجامع بورسی و فرابورسی شکل گرفته و مبانی قانونی فراهم بود، این سامانه راه اندازی و بهره برداری عملیاتی آن انجام شد.

فهیمی اظهار داشت: پس از سهمیه بندی عرضه های اولیه و فروش سهام عدالت حدود 50 میلیون نفر عضو باشگاه سهامداران ما شدند که امکان گرد هم آوری همه این افراد به صورت فیزیکی در مجامع شرکت ها به نوعی دشوار یا غیرقابل انجام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های جدید بورسی، تحول بنیادی در نظام بنگاه داری

سامانه های جدید بورسی، تحول بنیادی در نظام بنگاه داری