مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-07ورزشي

تجهیز استخرهای آزادی و 9 دی به سکوهای روز دنیا/ کسب مدال برنز واترپلو


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تجهیز استخرهای آزادی و 9 دی را از جمله دستاوردهای مهم این فدراسیون در سال های اخیر برشمارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازلغو شد؛ به هرحال امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم و اکنون نیز منتظر اعلام تاریخ مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی شنا هستیم تا شناگران بتوانند بر اساس زمانبندی مسابقات، خود را برای رقابت ها آماده کنند.

رضوانی پیرامون کسب سهمیه المپیک در رشته شیرجه نیز افزود: یکی از شیرجه روهای خوب کشورمان به روسیه اعزام شد و حدود 9 ماه در شهر کازان اردو داشت که متاسفانه مسابقات انتخابی المپیک که مقرر بود اردیبهشت ماه سال جاری در ژاپن برگزار شود نیز لغو شد؛ طبق تصمیم کمیته فنی و میزان آمادگی دو شیرجه رویی که در حال تمرین هستند، اعزام به مسابقات انتخابی صورت میگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش برگزاری آنلاین کلاس های مربیگری، داوری و بازآموزی در شرایط کرونایی را اقدامی مثبت در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد و با یادآوری راه اندازی سامانه بانک اطلاعاتی جامع فدراسیون افزود: سامانه بانک اطلاعاتی پس از چندین سال راه اندازی شد و مشخصات فردی و سوابق افراد در رشته های متبوع در هر رده ای اعم از افرادی که به صورت حرفه ای یا برای حفظ سلامتی فعالیت می کنند در این سامانه ثبت می شود تا برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز استخرهای آزادی و 9 دی به سکوهای روز دنیا/ کسب مدال برنز واترپلو

تجهیز استخرهای آزادی و 9 دی به سکوهای روز دنیا/ کسب مدال برنز واترپلو