مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-07اجتماعي

اختصاص 5700 وام قرض الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده ها


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 5700 وام قرض الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده های مازندرانی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا سعدی پور در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران، اظهار کرد: جهت برقراری عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته استان، فهرستی از دانش آموزانی که به ابزارهای هوشمند آموزشی دسترسی نداشتند تهیه شد و تاکنون بیش از 14 هزار ابزار هوشمند و 5700 وام قرض الحسنه جهت خرید ابزار هوشمند به خانواده ها اعطا شد.

وی با بیان اینکه خیرین استان در جهت تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان زحمات فراوانی متقبل شدند، افزود: 8200 دانش آموز مازندرانی تحت پوشش کمیته امداد، با همکاری این نهاد و مجمع خیرین استان، تحت پوشش وام 10 میلیون تومانی قرار خواهند گرفت و هر یک با مشارکت 50 درصدی، 4 میلیارد تومان وام 10 میلیون تومانی را برای خانواده های بی بضاعت تهیه و اقساط آنرا پرداخت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز مبرم استان به تجهیزات فنی و مهارتی برای هنرستان ها گفت: از سازمان محترم نوسازی کشور تقاضا داریم با توجه به نیاز مازندران به تجهیزات در رشته های مهارتی، در این زمینه مساعدت ویژه ای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5700 وام قرض الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده ها

اختصاص 5700 وام قرض الحسنه تأمین ابزار هوشمند به خانواده ها