مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-07سياسي

اعتبارات منابع عمومی برای اثربخشی اعتبارات هزینه می شود


مدیرکل دیوان محاسبات کردستان گفت: اعتباراتی در استان از محل منابع عمومی هزینه می شود که در راستای اثربخشی اعتبارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدمهدی جعفری در دیدار با تعدادی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان اظهار کرد: هر اشکالی که در چارچوب مدیریتی استان وجود دارد باید حل و فصل شود.

وی افزود: اعتباراتی در استان از محل منابع عمومی در راستای اثربخشی اعتبارات هزینه می شود و برای هزینه کرد بهتر اعتبارات منابع عمومی از نظرات تک تک اعضای جلسه استفاده خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات از عالی ترین دستگاه های نظارتی کشور است و این ارگان اثربخشی اعتبارات را بیش از همه دستگاه ها به مردم منعکس می کند.

مدیرکل دیوان محاسبات کردستان اعلام کرد: عملکرد این حوزه نظارتی توسط رسانه ها برای عموم مردم اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه کمیته هایی در استان تشکیل شده است تا در راستای اثربخشی اعتبارات منابع عمومی فعالیت داشته باشند، افزود: از افراد صاحبنظر و با سوابق و تجارب کافی برای پیگیری اهداف کمیته ها استفاده خواهد شد.

محرم وزیری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: در 10 شهرستان استان این شورا فعال است و بنا به تعداد جمعیت نیروها در هر شهرستان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات منابع عمومی برای اثربخشی اعتبارات هزینه می شود

اعتبارات منابع عمومی برای اثربخشی اعتبارات هزینه می شود