مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-07بين الملل

دادستان کل آمریکا استعفا می دهد


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد، ویلیام بار، دادستان کل آمریکا استعفایش پیش از به پایان رسیدن دور ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ماه ژانویه را در نظر دارد.

- روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد، ویلیام بار، دادستان کل آمریکا استعفایش پیش از به پایان رسیدن دور ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ماه ژانویه را در نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، یک منبع به این روزنامه گفت، ویلیام بار ممکن است قبل از پایان سال جاری میلادی استعفایش را تحویل دهد.

این دادستان کل آمریکا به طور کلی در زمان تصدی اش در این سمت از ترامپ حمایت کرده اما چند روز پیش گفت، وزارت دادگستری سند و مدرکی از وقوع تقلب گسترده در انتخابات نیافته در حالی که این ادعا به شکلی بی اساس و مکررا از سوی دونالد ترامپ مطرح شده است.

یک منبع در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم ویلیام بار برای استعفا تحت تاثیر خودداری ترامپ از پذیرفتن شکست در انتخابات گرفته شده به نیویورک تایمز گفت، این تصمیم دادستان کل آمریکا تحت تاثیر ترامپ نبوده و او استعفایش را یک هفته قبل از آنکه وزارتخانه اش مساله فقدان یافته ها را اعلام کند در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل آمریکا استعفا می دهد

دادستان کل آمریکا استعفا می دهد