مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-07ورزشي

بهره برداری از 9000 متر فضای ورزشی جدید در دانشگاهها


رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به بهره برداری از 9000 متر فضای ورزشی جدید در دانشگاهها گفت: از هفته دولت تاکنون 40 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه ها افتتاح شده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به بهره برداری از 9000 متر فضای ورزشی جدید در دانشگاهها گفت: از هفته دولت تاکنون 40 هزار متر مربع فضای ورزشی در دانشگاه ها افتتاح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر مجتبی صدیقی در مراسم بهره برداری از فضاهای ورزشی دانشگاه ها ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای 16 آذر گفت: دانشجویان در طول تاریخ به مسایل جامعه حساس بوده و احساس مسئولیت اجتماعی کرده اند و امروز هم در همین راستا می کوشند این رسالت را دنبال نمایند.

وی افزود: زندگی دانشجویی علاوه بر آموزش و پژوهش و برنامه های فرهنگی با ورزش و شور و نشاط نیز همراه است و اقدامات سازمان امور دانشجویان در بخش تربیت بدنی برای غنای همین بخش است.

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اهمیت سلامتی و تندرستی دانشجویان برای مسئولان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه زیادی به ورزش دانشجویی صورت گرفت و بویژه در دولت دوازدهم افتتاح فضاهای ورزشی شتاب گرفت.

وی با اشاره به اینکه در آیین امروز بهره برداری از 9000 متر مربع فضای ورزشی آغاز می شود گفت: از هفته دولت تاکنون 40 هزار متر مربع فضای ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 9000 متر فضای ورزشی جدید در دانشگاهها

بهره برداری از 9000 متر فضای ورزشی جدید در دانشگاهها