مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-07پزشكي

کدهای اخلاق پزشکی مرتبط با کووید 19 آماده تصویب است


نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور با اشاره به روند رو به رشد پژوهش های اخلاق پزشکی در کشور از نهایی شدن کدهای اخلاق پزشکی مرتبط با کووید 19 در شورای عالی اخلاق پزشکی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، جلسه علمی مجازی بررسی وضعیت پژوهش های اخلاق پزشکی با همکاری شورای عالی اخلاق پزشکی، گروه آموزش پزشکی فرهنگستان، مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی و پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر باقر لاریجانی، نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور، با این مقدمه که روند پژوهش های اخلاق پزشکی در کشور متناسب با چالش های زمانه و نیازهای جامعه رو به رشد است، اظهار داشت: مباحث اخلاق پزشکی به سبک امروزی، دانشی جوان در کشور ما است، اگرچه مسایل اخلاقی پیشینه ای طولانی در فرهنگ ما دارند.

نایب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی کشور با توجه به ساختار حوزه سلامت، آموزش، پرورش و ارائه خدمات را بحث های مطرح در حوزه اخلاق پزشکی دانست و گفت: تحقیقات متناسب با این بسترها صورت می گیرد و چالش های جدید نوعی موضوع آفرینی در این بحثها هستند.

وی با بیان اینکه امروزه در حوزه اخلاق پزشکی متناسب با شرایط دنیا و کشور، تحقیقات در مورد ویروس کووید-19 و چگونگی ارائه خدمات در این بیماران مطابق با موازین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدهای اخلاق پزشکی مرتبط با کووید 19 آماده تصویب است

کدهای اخلاق پزشکی مرتبط با کووید 19 آماده تصویب است