مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-07سياسي

پیام های تسلیت برای درگذشت علی اصغر زارعی


در پی در گذشت علی اصغر زارعی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از فعالین سیاسی اصولگرا برخی شخصیت های سیاسی و مسولان با صدور پیام های تسلیتی یاد او را گرامی داشتند.

- در پی در گذشت علی اصغر زارعی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از فعالین سیاسی اصولگرا برخی شخصیت های سیاسی و مسولان با صدور پیام های تسلیتی یاد او را گرامی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام های تسلیت بدین شرح است : محمد رضا باهنر رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پیامی با تسلیت درگذشت علی اصغر زارعی نوشت : خبر درگذشت جانباز سرافراز و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرحوم دکتر علی اصغر زارعی باعث تاثر و تالم فراوان گردید.

آن بسیجی مخلص و سردار تلاشگر عرصه دفاع مقدس سال ها عمر شریف خود را دلسوزانه و مخلصانه بر عهدی که با شهدا بسته بود مصروف نمود و امید آنکه امروز با سربلندی به دیدار معبود خویش شتافته است.

اینجانب درگذشت آن برادر گرامی و متعهد را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان ادوار مجلس، همرزمان و همسنگران وی و عموم ملت شریف ایران بالاخص خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علوّ درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت برای درگذشت علی اصغر زارعی

پیام های تسلیت برای درگذشت علی اصغر زارعی