مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-07سياسي

توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:در زمان دفاع مقدس در برابر استکبار با آن هیمنه مقاومت کردیم، در سخت ترین شرایط اقتصادی جنگ را اداره کردیم و در همان شرایط هنرمندان بزرگی، - چون شهید آوینی را در عرصه شاهد بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار رضا پورشمسی در آیین افتتاحیه جشنواره مجازی اوج هنر ویژه کنگره 4000 شهید استان یزد بیان کرد: امیدوارم امسال اوج تجلی هنر قدسی را با تلاش هنرمندان متعهد استان یزد شاهد باشیم.

امسال یک رویداد ارزشمند به نام کنگره 4000 شهید استان یزد در حال وقوع است و وقتی میدان، میدان شهدا می شود همه عناصر ارزشمند پا به میدان می گذارند.

وی افزود: در اثر حیات طیبه شهدا در جامعه همه ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بروز و ظهور می کند.

در زمان دفاع مقدس در برابر استکبار با آن هیمنه مقاومت کردیم، در سخت ترین شرایط اقتصادی جنگ را اداره کردیم و در همان شرایط هنرمندان بزرگی، چون شهید آوینی را در عرصه شاهد بودیم.

سردار پورشمسی با اشاره به برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد تاکید کرد: برنامه پیشنهادی استان یزد برای برگزاری این کنگره شهید به قدری ارزشمند بود که سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به سایر فرماندهان سپاه استانی توصیه کردند برای کسب تجربه و تغییر شیوه کنگره چه در شرایط کرونایی و چه در شرایط عادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی

توصیه سردار پورشمسی به هنرمندان یزدی