مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-07اجتماعي

تاکید سند تحول بنیادین بر آموزه های قرآنی/پویش نغمه های قرآنی برگزار می شود


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر آموزه های قرآنی تاکید دارد، گفت: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد و رویکرد آموزش و پرورش نیز همواره در این مسیر است.

- خلیل رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک هفته معلولین به همه دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده های آنان، اظهار کرد: پویش معنوی نغمه های قرآنی همزمان با اجرای برنامه های هفته معلولین از 13 تا 20 آذر ماه جاری در بستر فضای مجازی شاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی برگزار می شود، افزود: دانش آموزان می توانند با تهیه فیلم های دو دقیقه ای از تلاوت و تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری از قصه های های قرآنی و ارسال آن به کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش استثنایی در این پویش شرکت کنند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و ادامه داد: دانش آموزان با نیازهای ویژه از توانمندی های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سند تحول بنیادین بر آموزه های قرآنی/پویش نغمه های قرآنی برگزار می شود

تاکید سند تحول بنیادین بر آموزه های قرآنی/پویش نغمه های قرآنی برگزار می شود