مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-07سياسي

پخش خاطرات پیشکسوتان قرآن کریم در برنامه «خاطرات طلایی»


برنامه جدید «خاطرات طلایی» با هدف مستند سازی خاطرات اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از رادیو قرآن پخش می شود.

- برنامه جدید خاطرات طلایی با هدف مستند سازی خاطرات اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدامین مهدوی مدیرگروه تلاوت رادیو قرآن گفت: برنامه جدید گروه تلاوت شبکه با عنوان خاطرات طلایی با هدف مستند سازی خاطرات اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم به ویژه وقایع تلاوتی دهه 70 که بواسطه حضور قاریان مصری و استقبال پر شور و کم نظیر مردم از این محافل به ایام طلایی محافل و مجالس قرآنی ایران تبدیل شد، از اول آذرماه سال جاری در حال پخش می باشد.

وی در ادامه گفت: آشنا سازی شنوندگان با این خاطرات، الگو سازی در حوزه هنر تلاوت قرآن کریم و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت های زیبا به عنوان دریچه ای برای انس با قرآن کریم از اهداف و ضرورت های تولید برنامه بوده که با بهره گیری از شاهدین عینی در تدوین و تنظیم خاطرات و نقل آن توسط خود این اساتید تقدیم شنوندگان می شود.

مهدوی تصریح کرد: در هر برنامه یک یا دو خاطره شیرین از زیباترین خاطرات اساتید توسط خودشان همراه با شاهد مثال آن واقعه و مستندات موجود بیان که پس از تنظیم و تدوین تقدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش خاطرات پیشکسوتان قرآن کریم در برنامه «خاطرات طلایی»

پخش خاطرات پیشکسوتان قرآن کریم در برنامه «خاطرات طلایی»