مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-07دانش

استعلام الکترونیکی تمام ارزشنامه های دانش آموختگان خارج فراهم شد


مدیرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم گفت: امکان استعلام الکترونیکی کلیه ارزشنامه های قدیم و جدید دانش آموختگان خارج از کشور که در سازمان امور دانشجویان ارزشیابی شده اند، - فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم سید عبدالحمید انگجی گفت: کلیه مدارکی که از سال 1399 در این اداره کل ارزشیابی شده است دارای QR Code است.

انگجی افزود: اشخاص حقیقی و حقوقی با اسکن QR Code مندرج در گواهینامه موقت (یک سال) و یا ارزشنامه، توسط نرم ‬ افزارهای QR Code Reader و یا درج کدصحت 20 رقمی در آدرس پورتال سازمان (http://portal.

saorg.

ir قسمت خدمات استعلام کد صحت) می ‬ توانند مشخصات دانش‬ آموخته را در سامانه یاد شده رؤیت نمایند و به راحتی صحت ارزشنامه و یا گواهینامه موقت را استعلام و تأیید یه تحصیلی را به صورت آنلاین مشاهده و اخذ نمایند.

وی افزود: برای ارزشنامه‬ هایی که قبل از سال 1399 بدون درج QR Code صادر گردیده است دانش‬ آموخته می ‬ بایست به پورتال سازمان به نشانی http://portal.

saorg.

ir مراجعه و پس از ثبت ‬ نام اولیه در قسمت خدمات/ اداره کل ا مور دانش‬ آموختگان / دریافت کد‬ صحت ا رزشنامه ‬ های قدیمی خارج از کشور، نسبت به اخذ QR Code اقدام کنند.

وی ادامه داد: سپس اشخاص حقیقی و حقوقی می ‬ توانند با مراجعه به پورتال یادشده از پخش استعلام کد صحت، نسبت به صحت و سقم ارزشنامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام الکترونیکی تمام ارزشنامه های دانش آموختگان خارج فراهم شد

استعلام الکترونیکی تمام ارزشنامه های دانش آموختگان خارج فراهم شد