مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-07اجتماعي

پویش معنوی نغمه های قرآنی در کردستان برگزار می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش معنوی نغمه های قرآنی در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در سنندج با تبریک هفته معلولین به همه دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده های آنان اظهار کرد: پویش معنوی نغمه های قرآنی همزمان با اجرای برنامه های هفته معلولین از سیزده تا 20 آذرماه جاری در بستر فضای مجازی شاد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم کتاب آسمانی برگزار می شود، افزود: دانش آموزان می توانند با تهیه فیلم های دو دقیقه ای از تلاوت و تفسیر قرآن و یا با کشیدن تصویری از قصه های قرآنی و ارسال آن به کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی در این پویش شرکت کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان استعدادیابی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست و گفت: دانش آموزان با نیازهای ویژه از توانمندی های بالایی در زمینه های مختلف برخوردار هستند که در صورت خودباروری شکوفا خواهد شد.

  رنجبر با بیان اینکه قرآن سعادت دنیا و آخرت انسان را تامین می کند، بیان کرد: قرآن موجب هدایت، رشد و تعالی جامعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش معنوی نغمه های قرآنی در کردستان برگزار می شود

پویش معنوی نغمه های قرآنی در کردستان برگزار می شود