مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-07سياسي

3 هتل در استان سمنان نقاهتگاه می شوند


رییس جامعه هتلداران استان سمنان از اعلام آمادگی سه هتل در این استان برای تبدیل به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جامعه هتلداران استان سمنان از اعلام آمادگی سه هتل در این استان برای تبدیل به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

محمد مهدی کردان با اعلام این خبر اظهار کرد: هتل های ایثار، دربند و پاسارگاد برای پذیرش بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده اند.

او گفت: اسامی این هتل ها برای بررسی توسط جامعه هتلداران کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شده و پس از بررسی نهایی، یکی از این هتل ها به عنوان نقاهتگاه بیماران مبتلا به کویید 19 معرفی می شود.

کردان افزود: کارشناسان وزارت بهداشت نیز ارزیابی های لازم از این هتل ها انجام می دهند و در صورت داشتن استانداردهای لازم، فاز نهایی این طرح اجرا می شود و هتل در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان سمنان، رییس جامعه هتلداران استان سمنان بیان کرد: در این طرح، هتلی که به نقاهتگاه تبدیل می شود تنها امکان ارائه خدمات به بیماران کرونایی را دارد و گردشگران و مسافران امکان ورود به این هتل ها را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هتل در استان سمنان نقاهتگاه می شوند

3 هتل در استان سمنان نقاهتگاه می شوند