مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-07اقتصادي

ورود سپاه و بسیج به کنترل قیمت ها و نظارت بر اصناف استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

علی تشنه دل 17آذرماه با اعلام این خبر افزود: طی این تفاهم نامه همکاری، از ظرفیت های بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده می شود.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در روز هفدهم ربیع الاول مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و کمک بسیج در آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم عزیز استان، این تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و فرماندهی سپاه استان منعقد شد.

وی اظهار کرد: اکثریت کسبه اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده اند و در مقطع کنونی که جامعه و مردم عزیز به ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند، بر اساس انعقاد این تفاهم نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم ، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات صمت در سطح استان باشد ، توسط سازمان بسیج ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سپاه و بسیج به کنترل قیمت ها و نظارت بر اصناف استان سمنان

ورود سپاه و بسیج به کنترل قیمت ها و نظارت بر اصناف استان سمنان