مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-07اقتصادي

تکمیل شبکه فاضلاب گرگان به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


برای تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب گرگان به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد هرمزی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: شبکه جمع آوری فاضلاب گرگان، 446 کیلومتر بوده که بیش از 300 کیلومتر آن اجرایی شده و کل پروژه 63 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مدول اول تصفیه خانه راه اندازی شده و 18 هزار مشترک از این شبکه بهره مند هستند.

هرمزی ادامه داد: بعد از یکپارچه سازی آب فاضلاب روستایی و شهری، انفصال های فاضلاب گرگان شناسایی و بخشی از آنها برطرف شده است که اجرای آن بسیار سخت بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان بیان کرد: در تابستان در بلوار غدیر 800 متر لوله گذاری با قطر 800 داشتیم که به واسطه بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و پرتردد بودن مسیر کار سخت و دشوار بود.

هرمزی بیان کرد: با اتصال این 800 متر، فاضلاب رینگ غربی شهر کامل شد و با تکمیل آن پیش بینی می کنیم که پنج هزار انشعاب فاضلاب جدید اضافه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان اظهارکرد: خیابان های دخانیات، صیاد شیرازی، میناگل، بلوار الغدیر، کوی ویلا، چاله باغ به این شبکه اضافه می شوند.

وی افزود: کل اعتباری که در سال گذشته برای تکمیل فاضلاب گرگان در نظر گرفته بودند سه میلیارد و 800 میلیون تومان بود که از این میزان یک میلیارد و 100 میلیون تومان تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه فاضلاب گرگان به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل شبکه فاضلاب گرگان به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد