مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-07بين الملل

آخر هفته خونین در شیکاگو با 4 کشته و 32 زخمی


در پی تیراندازی های مرگبار آخر هفته (شنبه و یکشنبه) در شهر شیکاگوی آمریکا، حداقل چهار نفر کشته و 32 نفر دیگر زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در حالی که گزارش های بسیاری درباره خشونت مسلحانه مقامات شهر شیکاگوی آمریکا گزارش کرده اند در روزهای آخر هفته، تیر اندازی های مرگبار در این شهر 4 کشته و 32 زخمی بر جا گذاشته است.

شبکه خبری فاکس نیوز به نقل از روزنامه محلی شیکاگو سان تایمز گزارش کرده که در اخیرترین حمله مسلحانه، روز یکشنبه یک مرد در شمال غربی این شهر به ضرب چند گلوله در داخل اتومبیل خود کشته شد.

این مرد در صحنه حادثه جان داد.

پلیس شیکاگو هنوز مشخص نکرده که مظنونی را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرده است یا خیر.

  روزنامه شیکاگو سان تایمز همچنین گزارش کرده که روز جمعه یک دختر 17 ساله و سه مرد در حالی که در خارج از ساختمان مسکونی ایستاده بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مقامات شهر شیکاگو اعلام کردند که در جریان این حادثه، به پا و آرنج این دختر 17 ساله شلیک شد، همچنین دو مرد از ناحیه پا و یک مرد دیگر نیز از ناحیه صورت و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این حوادث در حالی رخ داده اند که هفته گذشته در روزهای منتهی به عید شکرگزاری ، شیکاگو همچنین شاهد 37 مورد تیر اندازی بود که از این تعداد 9 نفر جان باختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته خونین در شیکاگو با 4 کشته و 32 زخمی

آخر هفته خونین در شیکاگو با 4 کشته و 32 زخمی