مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-07ورزشي

اسلامی: تیم ملی بسکتبال تدارک خوبی نداشت/ کادرفنی هفته اول لیگ را رصد نکرد


متاسفانه تیم ملی برای پنجره دو انتخابی کاپ آسیا تدارکات خوبی نداشت و کادرفنی هم هفته اول لیگ را خوب رسد نکرد، وگرنه بازیکنان خوبی بودند که حتی به اردو دعوت نشدند.

- کارشناس بسکتبال ایران گفت: متاسفانه تیم ملی برای پنجره دو انتخابی کاپ آسیا تدارکات خوبی نداشت و کادرفنی هم هفته اول لیگ را خوب رسد نکرد، وگرنه بازیکنان خوبی بودند که حتی به اردو دعوت نشدند.

محمدرضا اسلامی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد شاگردانش مقابل رعد پدافند هوایی مشهد توضیح داد: ما یک بازی عقب مانده داشتیم که سعی کردیم در زمان تعطیلی مسابقات لیگ بخاطر اردوی تیم ملی، بازیکنان خود را در شرایط مسابقه نگه داریم چون یک ماه خارج از چرخه مسابقات بودیم.

از نظر جسمی و روانی در تمرین بودند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم که البته نگه داشتند بازیکنان در شرایط مسابقه کار سختی بود.

به نظرم پدافند هم امسال تیم بهتری دارد، اما در همان ابتدای بازی مقابل حریف خوب ظاهر شدیم که برتری کوارتر اول را تا پایان بازی حفظ کردیم.

او افزود: از اواخر ست دوم سعی کردیم جوانان خود را هم به بازی بگیریم تا نفرات اصلی تیم را برای دو بازی سختی که آخر هفته داریم حفظ کنیم.

کارشناس بسکتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا نیز توضیح داد: در هر صورت من فکر می کنم تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: تیم ملی بسکتبال تدارک خوبی نداشت/ کادرفنی هفته اول لیگ را رصد نکرد

اسلامی: تیم ملی بسکتبال تدارک خوبی نداشت/ کادرفنی هفته اول لیگ را رصد نکرد