مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-07ورزشي

تصمیم سخت کاپیتان استقلال؛ داربی یا جراحی


در صورتی که تیم پزشکی فردا درباره وضعیت وریا غفوری تصمیم به جراحی بگیرند او پس از این عمل دو ماه از میادین فوتبال دور می شود بنابراین بین جراحی و حضور در داربی یک گزینه را باید انتخاب کند.

- ، مصدومیت در بازی با الاهلی عربستان باعث شد لیگ قهرمانان آسیا برای کاپیتان استقلال تمام شود و حالا هم شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت نسبتاً طولانی او بر سر زبان ها افتاده است.

شایعاتی که به احتمال زیاد پاسخ بخش زیادی از آنها تا عصر روز سه شنبه مشخص می شود و به تبع آن تکلیف کاپیتان آبی ها و کادر فنی استقلال از باب بهره بردن از وریا در ترکیب اصلی هم روشن خواهد شد.

معاینه مهم خبرورزش نوشت؛ این طور که مسئولان استقلال می گویند، قرار است روز سه شنبه غفوری دوباره معاینه شود و پزشکان متخصص نظر نهایی خود را پیرامون وضعیت و شدت مصدومیت او اعلام کنند.

اگر استراحت و تمرینات ویژه مؤثر واقع شده باشد، دیگر نیازی به عمل جراحی نخواهد بود و کاپیتان با تداوم فیزیوتراپی و تزریق چند آمپول ویژه می تواند حداقل برای یکی دو ماه دیگر بدون مشکل ادامه دهد ولی اگر در معاینه مشخص شود که اوضاع حاد است، آنگاه چاره ای غیر از جراحی باقی نمی ماند.

جراحی باز یا لیزر؟ برخی پزشکان معتقدند اگر بحث جراحی برای غفوری مطرح شود، باید روی دو گزینه متمرکز شد؛ جراحی باز و جراحی با اشع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم سخت کاپیتان استقلال؛ داربی یا جراحی

تصمیم سخت کاپیتان استقلال؛ داربی یا جراحی