مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-07اقتصادي

ناهماهنگی دو وزارت صمت و جهاد کشاورزی عامل آشفتگی بازار مرغ


گفتگوهای مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و صمت در شبکه سیما نشان داد که آشفتگی بازار مرغ را باید در ناهماهنگی دو وزارتخانه و تغییرات مختلفی که در شرح وظایف بازار وجود داشته جستجو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آشفتگی بازار مرغ روی داده و قدرت خرید مردم برای این کالای پر تقاضا کاهش یافته است، از اظهارات مسؤولان پیداست که قیمت مرغ در چند هفته گذشته به واسطه پاسکاری مسؤولیت ها بین دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صمت افزایش بیش از اندازه داشته است.

اگرچه طی چند هفته گذشته همواره گفته شد که بالا بودن قیمت نهاده های دام و طیور عامل اصلی در گرانی قیمت مرغ و محصولات پروتیینی بوده، اما اظهارات شب گذشته مسؤولان دو وزارتخانه به خوبی نشان داد که باید ریشه اصلی مشکلات را در جاهای دیگری جستجو کرد.

غلامرضا ملک نیا مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما با بیان این که وزارت صمت هیچ فرایندی برای تحویل گرفتن مرغ از مرغداران تعریف نکرده است، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار در 15 مرداد امسال مرغداران موظف شدند، بر اساس نهاده ای که دریافت می کنند، مرغ خود را به وزارت صمت تحویل دهند، اما این وزارتخانه هیچ فرایندی برای دریافت مرغ از مرغداران تعریف نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهماهنگی دو وزارت صمت و جهاد کشاورزی عامل آشفتگی بازار مرغ

ناهماهنگی دو وزارت صمت و جهاد کشاورزی عامل آشفتگی بازار مرغ