مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-07اقتصادي

برپایی دوره آموزش فروش حرفه ای در شرکت فروشگاه های افق کوروش


برای نخستین بار در کشور، دوره فروش حرفه ای در خرده فروشی های زنجیره ای توسط واحد آموزش و توسعه منابع انسانی به صورت آزمایشی در منطقه 11 شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی افق کوروش در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت: از آنجایی که صنعت خرده فروشی مدرن در سطح کشور صنعتی نو پا محسوب می شود، محتوای آموزشی حرفه ای متناسب با مؤلفه های فرهنگی و بومی کشور نیز برای بهره برداری وجود ندارد، لذا در راستای تقویت آموزش فروش حرفه ای در حوزه FMCG پس از نیاز سنجی، محتوای آموزشی برای پرسنل سطح فروش تولید و به اجرا گذاشته شد.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی افق کوروش ادامه داد: در این دوره آموزشی که سه ماه به طول انجامید تعدادی از فروشگاه های منطقه 11 افق کوروش به صورت آزمایشی در دوره های مختلف حضور داشته و در طی آن، همکاران سطح فروش و سوپروایزرها به صورت تئوری و عملی در سطح فروشگاه های افق کوروش آموزش دیدند که در پایان، فروشگاه و سوپروایزر برتر برگزیده شدند که در مراسمی از ایشان تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

اختیارزاده در خصوص هدف از برگزاری این دوره آموزشی گفت: آموزش بخشی از همکاران منطقه 11 افق کوروش به منظور سنجش اثربخشی این آموزش ها بر فروش، رضایت مشتری و استانداردهای شرکت و مقایسه وضعیت عملکردی، تعلق و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دوره آموزش فروش حرفه ای در شرکت فروشگاه های افق کوروش

برپایی دوره آموزش فروش حرفه ای در شرکت فروشگاه های افق کوروش