مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-07سياسي

حضور نماینده مجلس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان


مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت استان زنجان از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان بسیج سازندگی سپاه زنجان خبر داد.

- وحید اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مصطفی طاهری روز یکشنبه 16 آذر ماه با حضور در محل دفتر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان از نزدیک در جریان روند محرومیت زدایی این قرارگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اشاره به فعالیت های کارگروه های قرارگاه به تشریح برنامه ها پرداخت و افزود: معرفی نرم افزار قرارگاه، توضیح روند فعالیت کارگروه اشتغال، هماهنگی برای استفاده از ظرفیت های نهادهای حمایتی در رابطه با دریافت وام های کم بهره و بلاعوض، هماهنگی برای حضور در شورای برنامه ریزی استان برای ارائه طرح ها و پروژه ها در شورا و جلوگیری از موازی کاری، هماهنگی برای استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در پروژه های آب رسانی در مناطق بحرانی استان زنجان با مشارکت قرارگاه و بسیج سازندگی و رایزنی برای تقویت اجرایی مشارکتی پروژه ها برای کاهش هزینه ها از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

مسؤول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان تصریح کرد: همچنین توضیح در رابطه با اصلاح قانون بسیج سازندگی و لایحه ارائه شده توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده مجلس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان

حضور نماینده مجلس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان