مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-07سياسي

رسانه ملی یا بیلبورد شبکه های اجتماعی خارجی/ نتیجه فیلترینگ تلگرام تکرار می شود؟


فاطمه قربانی رضوان؛ بعد از پخش تیتراژ ابتدای برنامه و سلام مجری، وقت آن می رسد که راهی برای تعامل مخاطب با برنامه معرفی شود.

- روزهای قبل خبری منتشر شد از ابلاغیه ای که مرکز ملی فضای مجازی برای ممنوعیت تبلیغ شبکه اجتماعی اینستاگرام به سازمان صدا و سیما ارسال کرده.

مسئله ی فیلترینگ شبکه های اجتماعی خارجی و یا عدم استفاده و معرفی آن ها در رسانه ملی از جمله مسائلی است که بارها به آن اشاره شده اما همیشه جای پاسخ به چند سوال خالی مانده است.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- فاطمه قربانی رضوان؛ بعد از پخش تیتراژ ابتدای برنامه و سلام مجری، وقت آن می رسد که راهی برای تعامل مخاطب با برنامه معرفی شود.

مجری به بینندگان می گوید برای ارسال نظرات و انتقادات و سوال از مهمان برنامه به صفحه ی مجازی آن ها در فلان شبکه اجتماعی مراجعه کنند.

بیننده عزیز ایرانی هم گوشی همراه خود را برمی دارد، به فراخور وضعیت آن شبکه اجتماعی در کشور فیلترشکن را فعال کرده، نکرده، برای پرسیدن سوالش از برنامه ای که در رسانه ملی پخش می شود وارد شبکه ای می شود که قانونا در رسانه ملی مجوز معرفی و پیشنهاد آن به مخاطب وجود ندارد.

روز های قبل خبری منتشر شد از ابلاغیه ای که مرکز ملی فضای مجازی برای ممنوعیت تبلیغ شبکه اجتماعی اینستاگرام به سازمان صدا و سیما ارسال کرده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی یا بیلبورد شبکه های اجتماعی خارجی/ نتیجه فیلترینگ تلگرام تکرار می شود؟

رسانه ملی یا بیلبورد شبکه های اجتماعی خارجی/ نتیجه فیلترینگ تلگرام تکرار می شود؟