مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-07اقتصادي

معطل ماندن سد «آناهیتا» با خاطر پول/ 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است


فرماندار کنگاور پشرفت فیزیکی سد آناهیتا را 74 درصد اعلام کرد و گفت: برای 26 درصد باقی مانده حدود 200 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرزاد الماسی امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اهم پروژه های در دست اجرای شهرستان کنگاور، اظهار داشت: سد آناهیتا مطالبات به حق مردم است که بهره برداری از آن تحولی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: این پروژه سال 89 استارت خورده که در حال حاضر با پیشرفت 74 درصد هنوز به مرحله آبگیری نرسیده است.

فرماندار کنگاور پیشرفت فیزیکی ساختمان سد را 81 درصد اعلام کرد و افزود: تا الان اعتباری که برای سد اختصاص یافته و هزینه شده، 95 میلیارد تومان بوده که با توجه به شرایط پیش آمده برای 26 درصد باقی مانده حدود 200 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که از طریق نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و استان پیگیر آن هستیم.

وی تصریح کرد: در صورت اختصاص اعتبار مورد نیاز می توانیم حداقل تا پایان سال 1400 به مرحله آبگیری برسیم و تا پایان سال 1401 در صورت تزریق خوب اعتبار شاهد بهره برداری باشیم.

الماسی با بیان اینکه کانال انتقال آب در دست مطالعه است، گفت: با احداث پروژه آب مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی و همچنین آب شرب روستاهای پایین دست و شهر کنگاور تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطل ماندن سد «آناهیتا» با خاطر پول/ 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

معطل ماندن سد «آناهیتا» با خاطر پول/ 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است