مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-07سياسي

شهرداری بهاباد الکترونیکی خدمات می دهد


خدمات شهرداری این شهرستان بر بستر سامانه های اینترنتی به شهروندان ارائه می شود.

- حسن ابوالقاسمی  بهابادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از بهاباد،  با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی مدیریت شهری گفت: با توجه به شرایط کنونی و غیرحضوری شدن اکثر فعالیت ها، خدمات شهرداری بهاباد به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

وی با بیان این که ارائه خدمات فراگیر و متمرکز به شهروندان با تحقق شهرداری الکترونیک میسر می شود، افزود: در سامانه الکترونیک شهرداری امکان در یافت خدماتی همچون ثبت درخواست گواهی، پایان کار، پیگیری روند اجرای پرونده، مشاهده و پیگیری مراحل مختلف پرونده، مشاهده دستور نقشه پروانه و گواهی ها، مشاهده و پرداخت کلیه فیش های درآمدی و ارسال پیامک بعد از اتمام هر مرحله به مالکان وجود دارد.

شهردار بهاباد گفت: شهروندان می توانند برای پیگیری امور خود با شماره پرونده ای که در سیستم شهرسازی شهرداری ثبت شده است به سامانه شهرداری بهاباد قسمت سامانه مالکان امور مربوط خود را پیگیری کنند.

ابوالقاسمی با اشاره به سامانه کاربران شاغل در شهرداری اظهار کرد: این سامانه خدماتی مانند مشاهده کلیه اطلاعات پرونده ها توسط کارشناس بازدید، امکان انجام تمام مراحل تشکیل پرونده به صورت برخط، امکان نمایش پیش نویس پروانه ها و گواهی ها و امکان تایید پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بهاباد الکترونیکی خدمات می دهد

شهرداری بهاباد الکترونیکی خدمات می دهد