مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-07اجتماعي

کاهش 10 درجه ای دما در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: همزمان با خروج سامانه بارشی دمای هوای اکثر نقاط استان با افت محسوس حدود منفی 10 درجه سانتیگراد می رسد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با فارس همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از بعد ازظهر امروز به تدریج از استان خارج می شود اظهار کرد: همزمان با خروج سامانه بارشی دمای هوای اکثر نقاط استان با افت محسوس حدود منفی 10 درجه سانتیگراد می رسد.

وی با اشاره به اینکه امشب کمینه دمای اکثر نقاط استان بین پنج تا هفت درجه سانتیگراد کاهش می یابد افزود: آسمان استان در 24 ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با مه آلودگی هوا و یخ زدگی سطح معابر پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه احتمال لغزندگی سطح جاده ها و معابر اصلی شهری وجود دارد گفت: بیشینه دمای هوای اغلب مناطق استان سه شنبه کمتر از صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اواخر هفته با گذر یک موج ناپاید، بارش خفیف برف استان را فرا می گیرد و امروز و فردا مه آلودگی هوا موجب کاهش دید در نقاط کوهستانی به ویژه گردنه های مهم استان می شود.

باقری شکیب با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته رزن با 17 میلیمتر بارش بیشترین میزان بارندگی سطح استان را داشته است یادآور شد: در روز گذشته ملایر با 7 درجه سانتیگراد گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درجه ای دما در همدان

کاهش 10 درجه ای دما در همدان