مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-07بين الملل

گزارش الاخبار از تلاش عربستان و آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه ایران


روزنامه الاخبار لبنان نوشت که با توجه به فشارهای آمریکا، عربستان سعودی به دنبال حل اختلافات با قطر و تشکیل جبهه یکپارچه علیه ایران است.

- روزنامه الاخبار لبنان نوشت که با توجه به فشارهای آمریکا، عربستان سعودی به دنبال حل اختلافات با قطر و تشکیل جبهه یکپارچه علیه ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت: در موازات میانجیگری کویت و فشارهای آمریکا برای پایان دادن به بحران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با قطر، عربستان سعودی یک رویکرد عادی در این راستا درپیش گرفته است و فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی گفته است که ریاض و همپیمان آن واشنگتن این اقدام را مبارک می دانند زیرا اگر کشورهای عربی خلیج فارس متحد شوند و اسراییل نیز به آن ها بپیوندد جبهه ای یکپارچه در مقابله با ایران تشکیل خواهد شد و این جبهه سدی محکم در برابر هرگامی است که در مخالفت با فشارحداکثری علیه ایران باشد.

علاوه بر این عربستان در مطالبات خود جسورتر و شفاف تر شده است زیرا مطالبات آن ها تقریبا با مطالبات جدید آلمان تطابق دارد که می گویند هیچ توافقی در رابطه با برنامه هسته ای ایران که برنامه موشکی را شامل نشود انجام نخواهد شد.

در این گزارش آمده است که امارات و مصر فعلا در رابطه با تحولات اخیر و آشتی سکوت در پیش گرفتهاند و علیرغم اینکه عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش الاخبار از تلاش عربستان و آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه ایران

گزارش الاخبار از تلاش عربستان و آمریکا برای ایجاد ائتلاف علیه ایران