مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-07اقتصادي

نکات چاپ تراکت تبلیغاتی+ نمونه و قیمت


تبلیغات سودمند و شناخته شدن در میان رقبا را می توان یکی از مهمترین اولویت ها در بازاریابی و فروش هدفمند برای کسب و کارهای موفق دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چاپ آقا، استفاده از محصولات چاپی مانند تراکت دقیقا یکی از روش های موثری است که به طور مستقیم و غیرمستقیم می تواند به شما در معرفی تجارتتان به دیگران، افزایش اعتماد و تمایل آن ها و در نهایت افزایش فروشتان کمک کند.

تراکت چیست؟ تراکت یک برگه تبلیغاتی پرکاربردی است که تجارت های گوناگون از آن برای معرفی برند تجاری، خدمات، محصولات، تبلیغات و اطلاع رسانی های مختلف استفاده می کنند.

سلایق و نیازهای مختلف در بازار باعث ایجاد انواع گوناگونی از تراکت ها با ویژگی های متفاوت شده است.

معمولا تراکت ها را می توان با توجه به کاربردی که دارند در ابعاد مختلف طراحی و روی کاغذهایی با جنس و ضخامت های متفاوت چاپ کرد.

به همین دلیل بهتر است که پیش از انتخاب تراکت و شاخص های آن موضوعاتی همچون هدف از ارائه تراکت، مخاطبان مورد نظر و در نهایت تناسب تراکت انتخابی با تجارت مربوطه را کامل و شفاف مشخص کنید.

از طرف دیگر برای آن که تراکت مورد نظر شما از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد بایستی در زمان طراحی و چاپ آن نکات و استانداردهای خاصی را مورد توجه قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات چاپ تراکت تبلیغاتی+ نمونه و قیمت

نکات چاپ تراکت تبلیغاتی+ نمونه و قیمت