مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:102020-12-07حوادث

یک محیط بان پس از سه سال حبس موقتاً آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محیط بان سعید مومیوند در جریان گشت و کنترل منطقه حفاظت شده نشر در استان همدان در سال 1395، شاهد حضور افراد مسلح در این منطقه شد که پس از متوقف کردن خودروی آنها، - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از آزادی یک محیط بان پس از سه سال حبس از زندان خبر داد و گفت: این محیط بان با قید وثیقه 5میلیاردتومانی از زندان آزاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی که با توجه به رأی دیوان عالی کشور مبنی بر نقض حکم قصاص، دادگاه موضوع را از حیث خطا و یا غیرعمد بودن حادثه بررسی کرده که این محیط بان در نهایت به پرداخت دیه محکوم شده است.

وی همچنین با اشاره به رأی نهایی دادگاه درباره میزان وثیقه برای آزادی این محیط بان نیز تأکید کرده بود که دادگاه وثیقه 5میلیاردتومانی برای آزادی محیط بان مومیوند تعیین کرده است که این مبلغ با برداشت 260 میلیون تومان از صندوق ملی محیط زیست و کمک خانواده وی تأمین شده است و او به طور موقت جهت تأمین و پرداخت دیه، فردا از زندان آزاد می شود .

حالا، سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت وگوی دیگری از آزادی محیط بان مومیوند از زندان خبر داده است.

وی تصریح کرد: دادگاه وثیقه 5میلیاردتومانی برای آزادی محیط بان مومیوند تعیین کرده است که این مبلغ با برداشت 260 میلیون تومان از صندوق ملی محیط زیست و کمک خانواده وی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محیط بان پس از سه سال حبس موقتاً آزاد شد

یک محیط بان پس از سه سال حبس موقتاً آزاد شد