مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-07سياسي

امنیت غذایی کشور نیازمند پژوهش در صنعت غذاست


رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تامین امنیت غذایی مردم در شرایط کنونی، توجه بیشتر به پژوهش در صنعت غذا را می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصر الله پژمانفر امروز در بازدید از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: فاصله زیادی برای برقراری ارتباط مناسب میان مراکز پژوهشی و جامعه وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع ارتباطی موجود میان مراکز علمی - پژوهشی و جامعه افزود: روند بهبود روابط مراکز علمی – پژوهشی با جامعه باید به نحوی تحقق پیدا کند که شاهد رویت آشکار این پژوهش ها، در بخش های مختلف جامعه باشیم.

نماینده مردم مشهد و کلات خواستار معرفی گسترده تر نقش ملی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در بخش های دولتی و خصوصی شد و خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر آمادگی هرگونه همکاری با این مرکز پژوهشی وجود دارد.

در ادامه دکتر قدیر رجب زاده رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: فعالیت های این موسسه به واسطه رسالت های ملی و منطقه ای، در دو بخش رفع چالش های ملی و صنایع غذایی متمرکز شده است.

وی اظهار داشت: پیشرفت کشور با تولید فناوری امکان پذیر است و بکارگیری تکنولوژی می تواند ارزش افزوده ایجاد کند؛ فعالیت های پژوهشی این موسسه بر تولید فناوری معطوف است چراکه خاتمه طرح های پژوهشی منجر به تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی کشور نیازمند پژوهش در صنعت غذاست

امنیت غذایی کشور نیازمند پژوهش در صنعت غذاست