مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-07سياسي

بررسی راهکارهای افزایش بودجه مراکز علمی و دانشگاهی هرمزگان


احمد مرادی در نشستی با شیخی فینی رییس دانشگاه هرمزگان و دکتر فتی رییس پارک علم و فناوری هرمزگان راهکارهای تقویت اعتبارات دانشگاه های استان را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان و نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس طی نشستی با دکتر شیخی فینی رییس دانشگاه هرمزگان و دکتر فتی رییس پارک علمی فناوری با بررسی آخرین اقدامات و فعالیت های این مراکز، راهکارهای ارتقای سطح علمی، افزایش رشته های پرکاربرد دانشگاهی و همچنین افزایش سهم اعتبارات مراکز علمی تحقیقاتی هرمزگان در قانون بودجه 1400 کشور را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

در این نشست مقرر شد تا با توجه به وجود دو پالایشگاه بزرگ نفت کشور در بندرعباس موضوع راه اندازی دانشکده نفت و شیمی و آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان این دانشکده در دستور کار قرار گیرد.

همچنین مقرر شد تا جهت استفاده از ظرفیت اشتغال صنایع فولادی، پس از تکمیل کادر هیات علمی رشته متالوژی و مواد، به رشته های تحصیلی دانشگاه هرمزگان اضافه گردد.

مرادی در این نشست با بیان اینکه در حال پیگیری برای راه اندازی دانشگاه تخصصی علوم و فنون دریایی است درخواست نمود تا پیش از راه اندازی این دانشگاه، رشته دریانوردی به رشته های تحصیلی دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه هرمزگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای افزایش بودجه مراکز علمی و دانشگاهی هرمزگان

بررسی راهکارهای افزایش بودجه مراکز علمی و دانشگاهی هرمزگان