مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-07سياسي

تجلیل از 3 دانشجوی خدمت رسان به بیماران کرونایی کرمان


مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تجلیل از سه دانشجو در روز دانشجو خبر داد که در بیمارستان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

- حجت الاسلام عارفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان برنامه هایی را به مناسبت روز دانشجو برگزار کرد که از آن جمله می توان به تقدیر از سه دانشجوی مشغول به فعالیت در بیمارستان اشاره کرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: فروش کتاب ویژه روز دانشجو شامل کتاب های شهدای دانشجو و در زمینه های مذهبی و دانشجویی با تخفیف 20درصد و برگزاری جلسه هم اندیشی با اعضای کانون مهدویت توسط روحانی دفتر نهاد برای رصد فعالیت های انجام شده و برنامه ریزی برای آینده از دیگر برنامه ها به مناسبت روز دانشجو است.

عارفی اضافه کرد: جشن روز دانشجو در فضای مجازی به صورت وبینار (رویداد آنلاین) با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی جشن روز دانشجو برگزار شد که همراه با اجرای موسیقی زنده، جایزه، خاطره گویی احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن 23نفر و سخنان رییس دانشگاه و سخنرانی مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود.

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو توسط مبلغه های نهاد رهبری در روز دانشجو در گروه های دختران دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 3 دانشجوی خدمت رسان به بیماران کرونایی کرمان

تجلیل از 3 دانشجوی خدمت رسان به بیماران کرونایی کرمان