مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-07سياسي

نامه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان درباره مصوبه نحوه جذب در آموزش و پرورش


انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان طی نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابهامات و پرسش های خود درباره مصوبه نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان طی نامه ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابهامات و پرسش های خود درباره مصوبه نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: باسمه تعالی  جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی  سلام علیکم  همان گونه که نیک می دانیم، تربیت و تعلیم مهم ترین بایسته رشد و تعالی انسان برای نیل به حیات طیبه است.

به همین سبب است که وجود مقدس خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) همه رسالت خویش را در واژه  معلمی   تبیین و معرفی می کند.

انقلاب اسلامی نیز در همان آغاز، طلیعه بازگشت به ارزش های انسانی را نوید می داد تا آن جا که حضرت امام خمینی (ره) هدف اصلی انقلاب را تربیت انسان معرفی می کرد.

در طول زعامت رهبر معظم انقلاب نیز در بیش از 30 دیدار رسمی با جامعه معلمان نشان دهنده توجه ویژه و عمق استراتژیک نظام آموزش و پرورش در اندیشه تمدن سازی ایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان درباره مصوبه نحوه جذب در آموزش و پرورش

نامه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان درباره مصوبه نحوه جذب در آموزش و پرورش