مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-07پزشكي

چند توصیه طب سنتی برای ترمیم آسیب های ریوی کرونا


یک متخصص طب سنتی به بیان توصیه هایی برای ترمیم آسیب های ریوی کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، رضا منتظر در پاسخ به این سوال که بهبودیافتگان کرونا برای ترمیم آسیب های ریوی باید چه خوراکی هایی را مصرف کنند؟ گفت: برای افرادی که بیماریشان بهبودیافته و به مقدار کمی سرفه می کنند و احتیاح به تقویت ریه دارند، انجام بادش روی ریه روزی یک مرتبه توصیه می شود و بهتر است آن ها مواد غذایی متعددی که در پروتکل طب سنتی نوشته شده است را مصرف کنند که از جمله آن ها می توان به فرنی شیر و نشاسته گرم همراه با گلاب صبح ها به صورت ناشتا و کلم پیج سفید به صورت بخار پز و هنگامی که گرم است، روزانه 100 تا 150 گرم اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دمنوش آویشن و عسل نقش بسزایی در بهبود سرفه دارد، متذکر شد: اگر با انجام همه این اقدامات فرد همچنان با مشکلات ریوی مواجه باشد و به طور کامل بهبود نیافته باشد، توصیه می شود با مراجعه به پزشک به انجام حجامت اقدام نماید چرا که در این فصل اگر شرایط بیمار مساعد باشد و ما تشخیص دهیم که انجام حجامت لازم است و سبب تقویت سیستم ایمنی می گردد، بهتر است این اقدام صورت گیرد.

این متخصص طب سنتی در خصوص راهکار های کاهش افسردگی اظهار کرد: افسردگی هم مانند بیماری های دیگر باید ریشه یابی شود و چنانچه علت بروز آن وجود یکسری از مشکلات باشد، نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه طب سنتی برای ترمیم آسیب های ریوی کرونا

چند توصیه طب سنتی برای ترمیم آسیب های ریوی کرونا