مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-07حوادث

دستگیری 3 سارق زورگیر در محدوده کن


سرهنگ کمیجانی از دستگیری 3 سارق زورگیر که در محدوده کن از رفقای خود زورگیری می کردند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کمیجانی رییس کلانتری 142 کن اظهار کرد: بادریافت شکایتی با موضوع زورگیری با تهدید چاقو در پارک شقایق محله شهران توسط راکب و ترک نشین موتورسیکلت پالس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 142 کن قرار گرفت.

وی افزود: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت 2100 بامداد راکب و ترک سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت پالس در پارک شقایق شهران با تهدید سلاح سرد، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش 650 میلیون ریال از دو نفر دوست که در پارک نشسته بودند سرقت و از محل فرار کردند.

رییس کلانتری کن ادامه داد: با تحقیقات پلیسی سرنخ هایی از سارقان شناسایی و در رصد های اطلاعاتی مشخص شد شاکی پرونده که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرده بود به تازگی به ایران آمده و به دعوت دوست دیگرش به پارک رفته بود و نکته جالب اینکه سارقان تنها گوشی او را سرقت کرده بودند و کاری با دوستش نداشتند این نکته باعث شد پلیس به دوست شاکی مظنون شود و دستور بازداشت او را از مقام قضایی اخذ نماید.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری دوست شاکی در بازجویی های مقدماتی فرد دستگیر شده اعتراف کرد که با توجه به اینکه اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 سارق زورگیر در محدوده کن

دستگیری 3 سارق زورگیر در محدوده کن