مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 13:402020-12-07اجتماعي

عملیات در شیطان بازار ادامه دارد


تعطیلی روزبازار خلازیل و مسدودسازی مبادی ورودی آن که بخاطر جلوگیری از تجمع بساط گستران از یک ماه گذشته آغاز شده است همچنان ادامه دارد و نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری تهران همچنان برای جلوگیری از بازگشت آنها به این منطقه نظارت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران در حاشیه این بازدید از اجرای این طرح، گفت: 11 نقطه ورودی به این جمعه بازار با استقرار 20 خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، 14 اکیپ گشت راهور، 4 اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و 150 نیرو در محدوده بازارچه مسدود شده است.

توکلی جلوگیری از گسترش انتقال شیوع ویروس کرونا و آلودگی ها و مزاحمت های ناشی از تجمع بساط گستران را از ضرورت های اجرایی این طرح اعلام کرد و افزود: در نتیجه این طرح از ورود بیش از 2 هزار بساط گستر و خریداران به این بازارچه جلوگیری شده و حتی به یک مورد نیز اجازه بساط داده نشده است.

راستگرد شهید کاظمی به شقایق غرب، عرشه پل سواره رو شقایق (شرق به غرب)، بزرگراه شهید کاظمی قبل از ورزشگاه، خیابان پیروز جنوبی تقاطع شقایق، بزرگراه آزادگان ورودی خلازیل مقابل پمپ بنزین، بزرگراه آزادگان راستگرد به شقایق از جمله ورودی های این روزبازار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات در شیطان بازار ادامه دارد

عملیات در شیطان بازار ادامه دارد